2015. április 7., kedd

Levelet kaptam

Azaz, Dani kapta!
Amiben értesítenek, hogy hamarosan lejár a fél éves kihordási ideje a cipőnek, és ha igény van rá, akkor lehet méretet venni a nyári cipőnek. Nagyon kedves gesztus, hogy figyelmeztetnek rá minket, mert pont valamelyik nap került szóba, hogy mikor is lehet iratni egy szandált Daninak, mivel a bakancs egész jó viselet (télen, és hidegben), de nyárra valami szellősebbet szeretnénk, ha lehet.
Közben a közgyógyunk is májusban jár le, de a kérvényezéshez szükséges iratok beszerzésénél a két orvos nem érti egymást. (Én meg magyarázzak mind a kettőnek, hogy nem én vagyok a hülye, nem én találom ki, hogy mihez milyen felesleges nyomtatványok kellenek.)
Nem is értem, hogy az ilyen eseteknél mi szükség van arra, hogy 2 évente vizsgálgassák a gyerekeket, mit gondolnak? Mit várnak? Jövőre kinőnek az ujjai? Esetleg úgy kel fel reggel, hogy a levált retinái helyére egészséges retina kerül? Vagy kiugrik a kerekesszékből és focizni fog a többi korabeli kisfiúval?
Persze szeretném, ha így lenne, de ennyire azért nem vagyok optimista még én sem....
Felesleges akadályokat raknak az amúgy sem könnyű életünkbe ezekkel a vizsgálatokkal, utánajárásokkal.
Innen az Ilka utcába kell járnunk neurológushoz, azért is, hogy a háziorvos kiírhassa a pelenkát daninak, fél évente javaslatot kell kapjon ugyanis a neurológus szakorvostól, pontos név és kód megadással, hogy melyik pelenka fajtát és milyen méretben írhat fel a gyereknek.
Nem értem mi szükség van erre? Ki az aki ezt így találta ki? És miért jobb ez így, mintha simán a gyermek háziorvosa felírhatná azt a méretet amit a gyerek igényel... de biztos oka van ennek is. Ha más nem is, legalább az, hogy embereknek munkát ad a kezébe, nekünk meg még több intézni valót. (Nehogy halálra unjuk magunkat)
Ebben "csak" az a gáz, hogy ha Danival megyek, (mert akkor a közlekedést támogatják) úgy a kerekesszék miatt elég körülményes, ha valaki nem visz el kocsival.
Ha Nélküle mennék, amikor iskolában van, akkor pedig elég költséges móka...
Postán meg csak nem kérhetem, hogy küldjék ki a kórházból a háziorvosnak... (pedig az lenne az igazi, ha elfaxolnák egymásnak mit akarnak. és nekem nem kéne magyaráznom mindenhol...

No, de térjünk vissza a vidámabb részére: Lesz szandálunk is szépséges egyedi Daninak ♥
Köszönjük a levelet Betét Gyógycipő Készítő Kft!

Nincsenek megjegyzések: